.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حوادث کار ۱۰۱ نفر را در مازندران به کام مرگ برد
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران از مرگ ۱۰۱ نفر بر اثر حوادث کار در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، دکتر عباسی گفت: ۱۰۱ نفر پارسال بر اثر حوادث ناشی از کار در مازندران جان خود را از دست دادند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل آن تغییری نداشت.

بر اساس آمار‌های مراکز پزشکی قانونی استان به ترتیب شهرستان ساری و نور هر کدام با با ۱۲ و آمل با ۱۱ فوتی بیشترین و شهرستان‌های فریدونکنار، گلوگاه و میاندرود هر کدام با یک مورد فوتی کمترین موارد مرگ ناشی از حوادث کار را داشتند.

بر اساس این گزارش در سال‌های متوالی عمده دلایل مرگ افراد در حوادث کار مربوط به سقوط از بلندی و پس از آن برق گرفتگی است به نحوی که در سال گذشته ۵۰ مورد مرگ‌های ناشی از حوادث کار به دلیل سقوط از بلندی با افزایش ۶ درصدی و ۲۴ مورد نیز برق گرفتگی، جسم سخت با ۱۷ و سایرموارد با ۱۰ مورد گزارش شده است.

به گفته عباسی خرداد با ۱۵ و شهریور با ۱۲ و آذر با ۱۱ مورد بیشترین ماهی بود که در آن گزارش شده و سنین ۳۱ تا ۴۰ سال با ۲۴ فوتی بیشترین و سنین بیش از ۶۱ سال با ۸ مورد کمترین سال گزارش شده است.

مدیر کل پزشکی قانونی می‌گوید:از این تعداد فوت شدگان ۷۴ نفر متاهل و ما بقی مجرد هستند و ۱۷ نفر هم دارای ملیت غیر ایرانی (افغان) هستند.

۹۹۸ مصدوم هم پارسال بر اثر حوادث کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد افزایش داشت.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.